El Servei d'Activitats té per finalitat la tramitació dels procediments necessaris per a l'obertura, modificació i exercici d'aquelles activitats que, desenvolupades íntegrament en el terme municipal d’Andratx, estiguin incloses en l'àmbit d'aplicació de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal•lació, accés i exercici d'activitats en les Illes Balears.
Així mateix exerceix les necessàries labors de vigilància i inspecció de les activitats durant el seu inici i funcionament, comprovant la legalitat i adequació a la documentació presentada. Aquesta potestat es pot exercir després de denúncia o mitjançant una campanya (o pla) d'inspecció.
Competències
Tramitació, control i direcció en matèria d’activitats desenvolupades en el terme municipal d’Andratx.
Serveis Municipals
Tramitació d’inicis i exercicis d’activitats desenvolupades en el terme municipal d’Andratx.
Tramitació de canvis de titularitat de títols habilitants d’activitats desenvolupades en el terme municipal d’Andratx.
Assegurar la legalitat de les activitats desenvolupades en el terme municipal d’Andratx.
Ajudar en tot moment a l'administrat per aclarir i facilitar la presentació de la documentació administrativa.
Consultes a Activitats
Consultes
Per a consultes rel·lacionades amb el departament d'Activitats hauran de sol·licitar una cita presencial amb un tècnic, mitjançant el sistema de cita prèvia (https://citaprevia.encolate.es/aytoandratx/reservation).
Consultes d'expedients d'Activitats -en tramitació- sense cita prèvia:
Podran acudir a Activitats (Planta 2) a consultar l'estat de tramitació d'expedients d'Activitats, en el seguent horari: Dimarts i Dijous de 10:00h a 12:00h (només per a consulta d'expedients).
Normativa
Dades de Contacte
Avinguda de la Curia,1, 07150 Andratx, Illes Balears
Telèfon: 971 62 80 00
Extensió: 202
Correu electrònic: [email protected]
Per a qualsevol dubte tècnic, es prega demanar cita prèvia amb l’enginyer municipal mitjançant la següent direcció: Pitjau aquí
Tràmits que es poden sol•licitar: